Tønes sparker i gang 2021

Tønes kommer covid-19-vaksinen i forkjøpet. Ny plate – og turné.


Han framførte teater i året vi er i ferd med å gå ut av, og har spilt sin egen juleforestilling for 12 utsolgte hus. I begynnelsen av 2021 vil 16 kulturhus få besøk av Tønes:

28.01 - Flekkefjord, Spira
29.01 - Bryne, Storstova
30.01 - Stavanger Konserthus
04.02 - Haugesund, Festiviteten
05.02 - Bergen, USF Verftet
06.02 - Kulturhuset i Suldal
09.02 - Nøtterøy Kulturhus
10.02 - Arendal Kulturhus
11.02 - Porsgrunn, Ælvespeilet
12.02 - Larvik, Bølgen Kulturhus
13.02 - Kristiansand, Kilden Teater og Konserthus
18.02 - Oslo, Rockefeller
19.02 - Trondheim, Byscenen
25.02 - Randaberg Kulturscene
26.02 - Sola Kulturhus
27.02 - Sandnes Kulturhus


Del på Facebook | Del på Bluesky

Festivaldager i Bendiks - Fredag

(17.07.21) (Kristiansand/PULS): En smak av Quartfestivalen – for den eldre garde. Sol, sommer, Sørland - og Bendiksbukta, som har huset noen av verdens største band og artister, gjør comeback med en liten, sjarmerende koronafestival med et knippe norske band og artister


Tønes: Det Så E Inne I Krabben

(21.09.00) Se på album-tittelen - og du forstår hvorfor Tønes ikke er blitt noen stor stjerne. Jeg kjenner'n ikke, har faktisk aldri møtt fyren - men har en skarp følelse av at han er temmelig sær.


Vibeke Fürst Haugen som Komiske Ali

(05.12.25) NRK-ledelsens argumentasjon for norsk deltakelse i neste års Eurovision Song Contest (ESC) er så inkonsekvent og ulogisk at det dessverre blir naturlig å ty til ekstreme sammenligningsgrunnlag.


Kult nok, Cradle of Filth

(05.12.25) Mesteparten av konserten var bra. Cradle på sitt mest melodiske er utrolig kult, men da helst uten et psykedelisk ekorn bak mikrofonen.


Oppgjøret med «Puff Daddy» dokumentert

(04.12.25) "Sean Combs: The Reckoning" gjør det vanskelig å forstå hvordan Sean Combs noen gang kunne anses som et forbilde, artist eller mogul. For mange av oss kom ikke dette som et sjokk. Allerede på midten av 90-tallet, da hans image var bygget på overdådig luksus, trusler i kulissene og et nesten skremmende kontrollbehov, var det lett å ane at noe var fundamentalt galt bak fasaden. Dokumentarserien bekrefter, med ubehagelig grundighet, hvor dypt dette mørket faktisk gikk.


De Press – herlighet, for en boks!

(03.12.25) Visste du at Andrej Nebb burde hatt alle penga for opphavsrettene til «Macarena»? Nei, det visste du helt sikkert ikke! Men sånn er det!