DEXY`S MIDNIGHT RUNNERS: Alle husker vel
DEXY`S MIDNIGHT RUNNERS: Alle husker vel "Come On Eileen", men hadde de flere hits? ( )

Dexy`s Midnight Runners gjennoppstår

80 talls-bandet Dexy’s Midnight Runners har samlet seg igjen, for å reise ut på en mindre turnè i England.


Årsaken er et samlealbum som slippes den 22. september. Albumet har fått tittelen "Let’s Make This Precious", og inneholder bandets største hits, samt de to helt nyinnspilte låtene "Manhood" og "My Life In England".

DMR ble oppløst i 1986, og etter en lang periode på skråplanet vendte sanger Kevin Rowland tilbake i 1999 med coveralbumet "My Beauty", som ble møtt med enormt dårlige anmeldelser i England, og et albumsalg på samme nivå.

"Let`s Make This Precious" innholder følgende låter:

"Tell Me When My Light Turns To Green"
"Breaking Down"
"Geno"
"There There My Dear"
"Plan B"
"Show Me"
"Let's Make This Precious"
"Until I Believe"
"The Celtic Soul Brothers"
"Come On Eileen"
"Jackie Wilson Said (I'm In Heaven When You Smile)"
"Let's Get This Straight (From The Start)"
"This Is What's She's Like"
"My National Pride"
"I Love You"
"Because Of You"
"My Life In England"
"Manhood"


Del på Facebook | Del på Bluesky

Tett, svett og fett med Dexys

(09.02.20) Med dette har PULS æren av å presentere en serie med konsertminner der Tom Stalsberg har vært til stede med sitt kamera. For deg som ikke husker helt tilbake til 1980: «Geno» var singelen fra debutalbumet til Dexys Midnight Runners - «Searching For The Young Soul Rebels».


Vibeke Fürst Haugen som Komiske Ali

(05.12.25) NRK-ledelsens argumentasjon for norsk deltakelse i neste års Eurovision Song Contest (ESC) er så inkonsekvent og ulogisk at det dessverre blir naturlig å ty til ekstreme sammenligningsgrunnlag.


Kult nok, Cradle of Filth

(05.12.25) Mesteparten av konserten var bra. Cradle på sitt mest melodiske er utrolig kult, men da helst uten et psykedelisk ekorn bak mikrofonen.


Oppgjøret med «Puff Daddy» dokumentert

(04.12.25) "Sean Combs: The Reckoning" gjør det vanskelig å forstå hvordan Sean Combs noen gang kunne anses som et forbilde, artist eller mogul. For mange av oss kom ikke dette som et sjokk. Allerede på midten av 90-tallet, da hans image var bygget på overdådig luksus, trusler i kulissene og et nesten skremmende kontrollbehov, var det lett å ane at noe var fundamentalt galt bak fasaden. Dokumentarserien bekrefter, med ubehagelig grundighet, hvor dypt dette mørket faktisk gikk.


De Press – herlighet, for en boks!

(03.12.25) Visste du at Andrej Nebb burde hatt alle penga for opphavsrettene til «Macarena»? Nei, det visste du helt sikkert ikke! Men sånn er det!